Palvelut - uutiset

Julkaistu
Kansalaisen asiointitilin, Vetuman ja Lomake.fi:n sivut siirtyneet osaksi Valtorin verkkosivuja

Suomi.fi -portaalin Työhuoneessa sijainneet Kansalaisen asiointitilin, Vetuman ja Lomake.fin ohjesivut ovat siirtyneet 17.6.2016 alkaen osaksi Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin verk...

17.6.2016
Valtorin palveluinfossa esillä kolme uutta valtion yhteistä ICT-palvelua

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori järjesti 31.5.2016 palveluinfon, jossa oli esittelyssä ITSM-palvelu, Toimipisteen tietoliikennepalvelut ja Etäkäyttöpalvelu Kauko. Lisäksi tilais...

9.6.2016
Sähköisen tiedoksiannon käyttö laajenee: Ulosoton kirjeitä lähetetään jatkossa sähköisesti

Eduskunta on tehnyt päätöksen, joka edistää sähköisen tiedoksiannon käyttöönottoa viranomaisilta kansalaisille. Jatkossa henkilölle, joka on ottanut käyttöönsä Kansalaisen asiointitilin, lähetet...

26.5.2016
Uudistuvan Suomi.fi-palvelun kehitysversioon Omat viestini-osio: Viranomaisten viestintä kansalaisille ja yrityksille sähköistyy entisestään

Suomi.fi-palvelun uudistaminen Kansallisessa palveluarkkitehtuuriohjelmassa etenee, sillä beta.suomi.fihin on avattu 26.4.2016 demoversio vuorovaikutteisesta Omat viestini -osiosta. Tulevaisuude...

28.4.2016
Lomake.fi -palvelun käyttö päättymässä vuoden 2017 lopussa

Tämän hetkisen tiedon mukaan Valtiovarainministeriön keskitetty rahoitus Lomake.fi -palvelulle on päättymässä vuoden 2017 lopussa ja palvelun käyttö päättyy. Valtion tieto- ja viestintätekni...

12.2.2016
Valtori passivoi Kansalaisen asiointitilin tilit, joilla ei ole käyttäjän yhteystietoja

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori passivoi torstaina 6.8.2015 kaikki Kansalaisen asiointitilin tilit, joiden käyttäjä ei ole ilmoittanut palveluun omia yhteystietojaan. Yhte...

5.8.2015