Puhelunvälityspalvelussamme hyvä hinta-laatu-suhde

Julkaistu 9.10.2017 klo 9.17

Valtionhallinnon organisaatiot voivat hankkia Valtorin kautta puhelunvälityspalvelun. Suurin osa puheluista tulee kansalaisilta. Palvelemme asiakkaitamme valtakunnallisesti kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vuositasolla asiakaspuheluja tulee runsaat 1,5 miljoonaa. Palvelun piirissä on yli 25 000 alaliittymää.

Palvelun hyötyjä asiakkaille

Yhteyskeskuspalvelussa tunnetaan hyvin valtionhallinnon erityispiirteet ja soittavien kansalaisten kysymykset. Vahvuutenamme on yli 10 vuoden syvällinen tuntemus julkishallinnon puhelunvälityspalvelusta. Haluamme tuottaa kansalaisille hyvän palvelukokemuksen, vaikka asiat olisivat vaikeita.

Palvelumme poikkeaa tavanomaisesta puhelunvälityksestä siten, että soittava asiakas ei useinkaan tiedä, kuka hänen asiaansa käsittelee. Osa asiakasvirastoistamme ilmoittaa verkkosivuillaan ainoastaan vaihteen numeron. Tämä edellyttää puhelunvälitykseltä kykyä selvittää oikea taho tarkentavilla kysymyksillä ja perehtymistä organisaatioiden tehtäviin.

Yhteyskeskuspalvelussa puhelu on mahdollista yhdistää myös toisen viraston välityspalveluun. Vaihteemme edistää viranomaisten keskinäistä tavoitettavuutta mm. silloin, kun viranomaisten yhteystietoja ei löydy Valtion yhteystietohakemistosta tai jos pikaviestipalvelu Skype ei ole käytettävissä.

Palvelumme on luotettavaa, laadukasta ja kustannustehokasta. Kehitämme toimintaamme yhteistyössä asiakasvirastojemme kanssa toimivan palauteprosessin sekä laatupalaverikäytännön avulla. Toimintamme perusta on halu palvella asiakasta ammattitaitoisesti ja ystävällisesti.

Puhelunvälityksen lisäksi organisaatioilla on mahdollista ostaa ja sopia myös muista sähköisistä tukitoiminnoista.

Jos kiinnostuitte Valtorin tuottamasta Yhteyskeskuspalvelusta, ottakaa yhteyttä omaan asiakaspalvelupäällikköönne Valtorissa.

>> Lue lisää palvelusta